Godmorgon alla söta !!!

I natt har det snöat igen , ska det aldrig försvinna .....  Jag tror dock att många bilister inte räknat med detta så kör försiktigt det e snorhalt och ni som går ta det försiktigt ni me och snälla stanna vid övergångsställena för bilarna är tunga och glider långt ibland , det e skitläskigt med folk som bara går ....!!  Har  precis skjutsat Amanda och hennes kompis till tåget och på denna korta sträcka så var det en rejäl avåkning och många slirningar och brandbilar som behövde komma fram just pga avåkningar.


Man satt ju och längtade efter flip flop men i stället får man fortsätta med timberland stövlarna  ;(
I dag så ska vi inte göra nåt speciellt förutom att jag ska till tandläkaren i eftermiddag.
Ha nu en riktigt bra dag men som sagt KÖR FÖRSIKTIGT !!!!
kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon!Vilken rolig bild. Visst blev man less imorse, hoppas att det försvinner snabbt igen och ha en jättefin dag!

2009-03-10 @ 09:54:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Annika, vilken träffande bild! Så känner jag! Efter två veckor i Thailand i jan-feb så ville man bara fortsätta att hasa omkring i bikini och flippisar!

Ha det fint! Stor kram! Hälsa min stora kusse!

2009-03-10 @ 10:12:03
URL: http://www.sodrakvarngatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0