Godmorgon alla söta!



Hoppas dan har börjat bra för er alla ! Felicias assistent Marre e sjuk i dag så jag tror inte det blir nån undervisning !
Däremot så sitter hon just nu och skissar på kläder hon vill sy (designa) . Dom senase dagarna har varit ganska lugna faktiskt  förutom i går då det förmodligen blev lite för stojjigt för henne för då spårade hon ur en stund men lugnade sej när alla gått, hon flyttade till och med upp på vinden i kylan en stund ( släpade upp filtar och bäddade med, haha ).
Glömde berätta häromdan att det inte alltid e så positivt att skicka sin dotter till frisörmässan, hihi Hon kom nämligen hem med massa lila dreds i håret blandat med hennes korpsvarta exstensions, tjoho va snyggt men hon e så nöjd så!!!
I vilket fall som helst så hade dom haft det jätte kul och fått uppleva nåt som dom andra i klassen inte kunnat så dom skulle visa foton i dag i skolan .I morse när jag pratade med henne så konstaterade hon att hon glömt sin frisör väska med saxen hemma och dom som skulle börja klippa i dag, hoppas hon kunde låna en av fröken!
Min tandläkare ringde mej i morse och sa att jag kunde få komma i morgon vid tre , jag har nämligen försökt boka en tid ganska snart men helt omöjligt!
Nu ska jag ta och fixa lite här hemma och se till att flis får i sej sin medicin!
Ha en suuuuper dag !
kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Har haft en jättebra dag och önskar dig också en skön kväll!

2009-03-09 @ 20:20:35
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0