GRATTIS OLIVER 15 ÅR !!!!!!

I dag fyller min lilla kille 15 , så nu va det dax för ytterligare en moppe i familjen!
   
Det e ju också internationella kvinnodagen så då måste man väl slå ett litet slag för det med så " you go girls "
 
I går så va jag ju iväg på nyinvigning av min kompis butik och det va jätte fint och hon har massor av fina grejer !!
Men i går så köpte jag däremot inte mer än mitt favorit tvättmedel

men jag la undan två sänglampor som jag ska ta med R och titta på
 lite suddigt men man kanske ser lite i alla fall!
Kollade också in dessa lampor


 ( ja jag vet på snedden igen och jag kan fortfarande inte rotera bilden när jag laddar upp den)
Hoppas nu alla får en mysig söndags kväll !!
kramar

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

hihi du måste berätta mer om tvättmedlet - vad är det som gör det speciellt?

2009-03-08 @ 20:23:33
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Nu är jag hemma igen, efter en skön helg i Göteborg. Fina saker, kul med en egen butik.Hoppas att du får en fin dag!

2009-03-09 @ 09:48:30
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0