Hello torsdag !

Morgonen här har varit lugn och seg. R var nyss hemma och hämtade Felicia för hon ska få va med honom på jobbet resten av dan då jag snart ska göra mej i ordning för att åka in till stan och gå på utvecklingssamtal med Amanda och sen åka och hämta vår nya skrivare/kopieringsmaskin som min man beställt av min brors firma som säljer Olivetti.
söt puffärmsblus till våren från h&m
 Även denna från h&m e söt


Dessa skor från samma ställe har jag funderat på att köpa för att ha på jobbet , det e skönare att gå mycket i kilklack!
Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt innan jag åker så bye bye for now!
kramar

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så skönt det var att komma ut en runda innan & efter fikan hos min vän.Ha en skön eftermiddag.kram

2009-03-12 @ 14:17:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0