Lördag...

Vill bara börja med att gratulera Magnus och Annika
Magnus och Annika vann Let's dance 2009. Foto: Daniel Ohlsson/TV4

men också ett grattis till Laila och Tobias såklart till en värdig 2a plats , ni hade i alla fall mina röster
och ett grattis till Niclas som vann första pris på riktikt i Laila!!
Laila är glad trots allt. Foto:TV4

Sitter faktiskt alldeles själv här hemma just nu för R, Flis och Robin är på isracing i Uppsala , Oliver är hos min syrra i
Vallentuna och Amanda är på väg hem från Åkersberga där hon va på fest i går !!!
Det enda jag har gjort i dag faktiskt e att skjutsa morsan till tåget , hon kom hit i går för att gratulera oss som fyllt och fyller år och stannade på middag och sov över för det blev för sent att åka hem till Skogås i går kväll.
Tyvärr så var jag kanske inte världens trevligaste sällskap i går eftersom jag börjar bli förkyld  så jag slocknade rätt tidigt och i soffan så klart,hehe . Nu ska jag alldeles snart hoppa in i duschen för det börjar dra ihop sej för hämtning av Amanda och då tänkte jag handla mat samtidigt om jag nu kan komma på nåt enkelt att göra.
I kväll blir det väldigt lugnt för jag orkar inget annat och så ska vi ju titta på Robinson så klart


Man har ju redan fått favorit och hatobjekt hehe
Just det sen e det ju det här med Earth Hour i kväll ...... varför e det inte på dan.....?????


Ska väl försöka släcka ner så gott det går ..

Ha nu en super eftermiddag och en mysig kväll !!!!
Massor av kramar från mej

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Min lördag har varit en skön lördag med min vän på stan..shoppat & vår väder ,kan inte bli bättre.Hoppas att du får en skön kväll..kram kram

2009-03-28 @ 17:14:01
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack snälla, har bara slappat hela dagen och skall fortsätt så ikväll! Önskar dig också en jättemysig kväll, kram!

2009-03-28 @ 17:25:45
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0