Måndag kväll

Dagen har varit ganska lugn fast i morse sov jag lite för länge så det blev lite stressigt innan Marre skulle komma och jag skulle iväg en sväng till Sigtuna fram och tillbaka! I dag har jag också fixat den sista kartongen med papper och satt in i pärmar , det känns såååå skönt att äntligen ha fått överblick på alla papper! Innan så visste jag att papprena fanns men var ...??? Det var alldeles för trångt och för lite pärmar och lådor! Ska köpa lite nya svarta lådor men dom va slut på Ikea när vi var där!
KASSETT cd-låda med lockSå det blev bara det nödvändigaste och vita!
Jag har också beställt presenter till  Robin som fyller 19 den 26e, dom har inte så många önskemål längre men desto dyrare....... konkurs hihi



Dessa två ställen e killarnas favoriter när det gäller shopping och
 såklart!

Själv har jag gått och blivit kär i ett par jeans som jag såg på Gizmolinas blogg häromdan och nu vill jag ha ett par och vet ej var dom finns :(


Någon som sett dessa nån stans så säg gärna till !!!!!
I morgon bitti så ska jag och R på möte i skolan så jag måste i säng i tid i dag så jag kommer upp, sen hörde jag nåt tidigare i kväll om skjuts till tåget så jag misstänker att jag får hjälp att komma upp!! Så nu vill jag bara önska er en riktigt god natt och sov sött!!
kram kram 

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Jag är också väldigt sugen på ett par slitna lite ljusare blå jeans. Hoppas att du får en jättebra dag!

2009-03-24 @ 07:21:29
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0