Måndag ....

Ja då var det måndag igen och en alldeles ny vecka med nya tag ! Just nu sitter Felicia och pluggar med Marre och jag fick en liten paus vid datorn. I går fick vi upp Felicias nya tavla på väggen utanför hennes dörr , på den står riktlinjer för henne som ska följas under en dag ( detta för att vänja henne av med sitt dåliga invanda beteende) samt en korg där hon ska lägga sin telefon när det e skolarbete eller om vi ska göra annat när vi inte tycker hon ska ha sin telefon ( lite förarbete för att sen när hon ska tillbaks till skolan ska telefonen ligga där hela skoldan )
  

I fredags fick jag så fina tulpaner av mamma o. pappa  och dom råsa ser nästan ut som pioner
  

och i går fick jag dessa fina tulpaner av lilla Sara , Olivers tjej (hon e så gullig )
 

I torsdags när vi va och handlade jag och Flisan  så va vi in på apoteket och hämtade medicin till henne och då köpte jag en sån där liten låda till hennes tabletter så vi lätt kan se att hon inte glömt nån och den gillade hon verkligen
 
Hon satt och pysslade och fyllde upp den hela torsdags kvällen !!

Helgen har faktiskt fortlöpt bra och besöket av mormor gick över förväntan för Felicia, dom hade det jätte mysigt faktiskt,
jätte kul ( för tyvärr så brukar det skita sej mellan dom ) :)



Mina pärlhyacinter i hallen börjar slå ut ordentligt nu och dom e så söta.... =)

Nu ska jag ta och fixa lite här hemma och kanske drista mej till att träna lite (lovar inget  hehe ) så nu får ni alla ha en underbar måndag i solskenet ( vilket jag hoppas att alla har )
massor av kramar från mej

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Otroligt vackra tulpaner !! Det är så snyggt och fräsht med färska blommor hemma.

2009-03-30 @ 12:11:39
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Oh du har så underbara blomsterarrangemang, och håller med dig om att jag trodde det faktiskt var pioner!Jag har faktiskt några väninnor som fortfarande flyger, kanske jag skulle höra med dem. Jag vet ju att i Bangkok har de ju mycket fina kopior, men även i Hong Kong och China och de åker ju på shoppingturer ibland. Alternativet blir att stega in på NK och köpa en äkta när jag vinner pengar, hihi. Ha en riktigt fin dag!

2009-03-30 @ 12:54:29
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ha en bra dag snygga blommor

2009-03-30 @ 14:12:27
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Mikaela

:-) Ingen fara ha en fortsatt bra vecka :-)

2009-03-31 @ 00:40:02
URL: http://experienceno1.blogspot.com
Postat av: Helena

Underbart väder. Slutade vid två-tiden så jag har verkligen myst i solen! Hoppas att du har kunnat göra detsamma!

2009-03-31 @ 17:42:10
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0