Nagelfix..... =(

Ja då har halva dan gått och jag är äntligen klar med mina naglar, hatar att fixa dom på mej själv och dåligt med material hade jag också så det måste beställas. Korta blev dom den här gången i alla fall
 

Trot eller ej men Flisan vaknade precis , hon åkte med R i morse till jobbet men han fick åka tillbaks med henne för hon va så trött ( förmodligen sviter från i går då hon var jätte arg jätte länge). Just nu sitter jag bara och väntar på att lacket ska torka och sen ska jag ta en varm dusch för jag fryser!
Syrran ringde i morse och talade om att skådespelerskan Natasha Richardson avlidit i en skidolycka, såå himla tragiskt vi gillade henne både syrran och jag



Och så det evegia klänning problemet , som kommer vara tills sista sekund om jag känner mej rätt
och bröllopet är den 11/7 så lite tid har jag att vela på
Dessa tycker jag e rätt så söta , kommer från  asos.com
ASOS Bubble Hem Bandeau Dress

ASOS Premium Silk Gathered Bandeau Dress

Unique Boutique Ruffle Strap Fitted Midi Dress

Unique Boutique Floral Print Corsage Mini Prom Dress Denna tycker jag e så häftig men kan ju så klart inte bäras av en gäst på ett bröllop snarare bruden  i såna fall!

Hoppas nu att ni alla får en skön torsdag och glöm nu inte titta på alla mina kollegor i kväll på tv, hihi
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Allt är bra med mig denna kväll.Så underbart väder det har varit denna dag med..nu börjar våren komma till oss.Du får sova så gott.kram kram

2009-03-19 @ 22:15:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Den citrongula klänningen e en sån som jag önskade jag kunde bära på ett snyggt sätt - den tycker jag var otroligt snygg!!

2009-03-20 @ 09:38:00
URL: http://evisevis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0