Natti natti...

Nu har onsdagen redan övergått till torsdag och jag ska snart gå i säng! I dag har Linda (fröken) varit här, dock jätte försenad vilket Felicia inte var sen att påpeka.(Linda hade varit på ett möte som drog ut på tiden)Dom läste matte i dag och det verkade gå bra som det lät. Själv har jag putsat fönster,tvättat lakan(våra...yäck och Robins) och så min favorit sysselsättning skurat toaletter , men det behöver säkert göras om i morgon om ja känner den här familjen rätt,hihi.Jag va också iväg och köpte blommor, mat och grattis kort till våran stora kille som blir 19 i dag ! Nu på kvällen har det tvättats mer och slagits in paket , dock inga mängder då dom önskar sej så j...a dyrt i den åldern!
I morgon ska jag försöka kasta in lite bilder på va han fick  och på tårtan!
Hoppas nu att ni alla redan sover sött!!
natti natti och kramar från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0