Gimo tur och retur :(

I dag har jag jobbat morgon och som vanligt checkat in Air Baltic och som vanligt blev man förbannad , jag är så less på detta bolag !!! Efter jobbet åkte jag till Ica Maxi och handlade och äntligen har jag fått lampor till mina utomhus slingor


När jag nästan var hemma , skulle bara hämta upp ett paket på vägen, så ringde min kära make och behövde hjäl med att köra ut ett paket golv till ett bygge lååååång norr om Uppsala så sagt och gjort så for jag i väg i ösregnet till världens ände kändes det som. Om jag nån gång skulle få för mej att flytta dit så snälla tala om för mej att så blir det INTE!!! ( no offence alla Gimo bor, men jag vill ha lite mer liv och rörelse)
Det blev en körning på dryga 20mil i dag alltså, hehe

VILL HA !!!!


  Nu e det duschen som gäller!!!
Kram kram och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh, vilka läckra skor!!! Vill ha!

2009-11-27 @ 18:45:16
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Hur ska hon göra för att sätta igång sig själva..kul med tips & förslag så man kan få sin prins snabbare till sig...Hoppas att allt är bra med dig & du har en skön måndag.kram kram

2009-11-30 @ 13:43:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Ja håller på varje dag nu bara för det är skoj & fixa & ha sig & gå promenader så mycket som möjligen..Börjar få små förvärkar så det börjar närma sig..16 dagar kvar om han kommer beräknad dag..men vi båda tror att han kommer denna vecka eller slutet av nästa..får allt se..HA en skön tisdag.kram kram

2009-12-01 @ 08:24:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vilka grymma skor! Svar: Ja vi har säkert setts någon gång fast iofs var det några år sedan jag jobbade i check in, började på Novair sedan istället.

2009-12-01 @ 18:16:47
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman..Ja vi får allt hoppas på det bästa..Han kommer den dagen han känner för det..Hoppas att du får en skön onsdag..Göra något skoj? kram

2009-12-02 @ 08:07:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Då önskar jag er en trevlig kryssning.krma kram

2009-12-03 @ 09:44:49
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kusin Marianne från framsidan

Hej kära Annika!

Nu har även "Snickards" kusin hittat dig, du e släktens "glam-girl". Roligt att följa dig och familjen! Att du bara hinner och orkar.. jag har fullt upp med 2 barn (3 om man räknar med mannen, haha) och studeier. Ska avdentspynta klart i helgen tänkte jag. Julklapparna är klara! Syrran (Ulrika) och jag gjorde ett race i Ullared!! vi var inte ensamma.. Fyndade massor av Hallo Kitty till Annie och "Star Wach" (Star wars) till Jakob.

Nä, nu får ajg återgå till tentaplugget för morgondagens tenta... bajstråkigt!



Kram kram till dig och familjen!



Kusin Marianne på Sveriges framsida

2009-12-04 @ 10:17:42
Postat av: annika

-Marianne, såg nu att mitt svar inte hoppat in så då får jag väl lägga in nytt!!Skönt att vara klar med klapparna tidigt så man får tiid till annat. Vi e snart klara. Kommer ni upp nåt före jul???

Vi ska för första gången inte fira jul hemma hos oss i år utan åka ner till Skövde till min pappa.

Hoppas tentan gick bra!!!! Hoppas att vi snart ska kunna ha tid att hälsa på er nere på, hihi baksidan (catfight).Hälsa alla!!

Massor av kramar

2009-12-11 @ 06:05:47
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0