Grattis på Fars dag!!!!! alla pappor



En låt med en go kille som även han borde få fira fars dag i dag, men jag tror dock att han e på resande fot!
Denna låt tillägnar vi i alla fall alla pappor i dag!!!



Den här låten med Agnes e bara såå mysig !! Hon e riktigt duktig!!
Snart e det tyvärr dax att börja göra sej i ordning för ännu en dag på Sto Arn :(, har fortfarande fruktansvärt ont i nacken och har haft sen vi tog vår svin spruta så jag hoppas kvällen blir lugn!!

Ska försöka kolla lite resvägar inför vår vår semester som förmodligen kommer gå till Malaysia. Först några dar i Kuala Lumpur och sen Langkawi,  vi får se men det lutar åt det i alla fall. Först hade vi tänkt oss Aruba men huuu vad hotellen kostar för oss , om vi ska ha med frukost så får man räkna med ca 130-150 000 kr för 2 veckor , känns ju lite sådär så det får nog bli ett resmål för bara mej och R ( man vill ju ha lite pengar över till shopping och mat också hihi )
    Hotel Istana lutar det åt i KL

 och Casa del Mar på Langkawi
 men men vi har ändrat oss förr så vi får väl se när den dan närmar sej!
Ha nu en bra dag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Affi

Jag vill också åka iväg, men just nu så är det bara att inse... Vi kommer ingenstans än... Men det ser så underbart ut. Jag är så avundsjuk , men jag önskar er verkligen en härlig resa... Vart det än bär av.. (Planeringen är ju en långdragen process). Sen smäller det bara till, så är man hemma igen och man förstår inte var tiden tog vägen eller vad som hände. Suck

2009-11-09 @ 07:42:31
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå i stugan.

Jag trodde att jag var ensam om att fått ont i nacken av vaccinet. Du och jag tjejen :)

Jahaja.. KL vart de :) kul, varför inte Dubai??

Det ska vara hel häftigt :)

Storakramar på er



// Gudmor

2009-11-10 @ 20:12:50
Postat av: annika

anna- Vi vill ha lite storstad och mycket strand och paradis. Dubai ska jag och R ta själva sen och så dra vidare till Maldiverna men det blir en annan resa det, när vet vi inte.

2009-11-11 @ 01:57:51
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0