Hello fredag !!!!

Ska alldeles snart bege mej ut och å plocka lite mossa som jag ska ha till en blomuppsättning!
Har satt nya enarna i krukor på framsidan , får se om jag hinner med att ta ner ljus slinorna så man får lite belysning i enarna också. Måste hinna fixa naglarna också då jag hade ett haveri på pekfingret i går!!

Kolla in denna tävling hos Erika om ni behöver dryga ut shopping kassan lite!


http://erica.myshowroom.se/?p=813


Om jag vann skulle jag definitivt köpa denna !!
Om jag inte redan hade beställt den så hade jag tagit denna svarta goding


I morgon ska jag försöka få tag på det jag vill ha från Jimmy Shoo / hm, men jag tänker inte köa i butik!
Måste dock försöka välja vad jag helst vill ha för det e ju inte direkt super billigt och det är fyra grejer jag e sugen på men men det är väl riktiga I lands problem . I vilket fall som helst så hoppas jag på tur eftersom vi ska bort i början av december och dessa plagg skulle passa mej bra just då!!

 
I går va jag in till stan med Oliver och Felicia , Oliver skulle ha maskerad dräkt och Flisan foundation och jag skulle ha enar till trappen !!
Så här blev Olivers outfit, hu
 läbbig bäbis!!
 

Ha nu en riktigt bra dag för nu ska jag sätta fart här !!!
kramar från mej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0