Ledig torsdag

Har suttit nu på morgonen och kollat och ringt hotell på Langkawi, puh
Det är en väldig prisskillnad på hotellen så man får verkligen kolla runt!! Det senaste jag kollade upp var
Meritus Palangi  som hade ganska bra priser

och läget ser ju rätt ok ut!


Hittade dessa i ett mail från Glamour nu på morgonen är dom inte helt underbara !!!
VILL HA!!!!!
I går började jag smyg fixa lite inför advent eftersom jag jobbar hela veckan , ja jag vet att jag e lite tidig men hellre färdig nu än stressa nästa helg!
   

     



Mina planer för dagen är faktiskt att få upp stjärnorna i fönstren, så grannarna får väl tycka att jag är ett pucko det sk....r jag i !!
Vad önskar ni er till Jul???
Jag skulle vilja ha en sån här bla


men vet ej än vilken färg jag vill ha !!
Nu måste jag sätta fart här men hoppas att ni alla får en jätte bra dag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna/ Gudmor

Ja det är en jätte bra julklapp att önska sig.

Jag har precis köpt en jätte snygg röd till jobbet då jag bakar jätte mycket där. Den är bäst....

Kram

Vad fin du har gjort...Jul pysslet

2009-11-19 @ 20:07:59
Postat av: eVis eVis

Hej vännen!



Tänk jag tror att du skulle kunna starta eget med pyssel, fix o trix hos andra som störta inkomstkälla....jag skulle definitivt anlita dig inför varje jul i alla fall ^_^



Den assistenten som du har bild på har jag oxå på min önskelista, jag vill ha den vita.

Kram

2009-11-19 @ 23:34:48
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: annika

anna- Va bra dom e ju så snygga också!! Tackar gumman men jag e lite tidig i år men nu e jag klar och det känns skönt!! puss puss

2009-11-20 @ 02:28:49
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0