Lite mer pynt ....



Mina nya huslyktor från Walter & Co

    
Hyasinterna börjar slå ut och ljusen är tända och jag har satt upp ny slinga runt trappräcket och tagit fram mina röd rutiga lexington örngott och lexington hjärtat

 
Jag har också ny stjärna i köket och äntligen hittade jag lååånga ljus till advents staken så dom är utbytta.
Dessvärre har jag ännu inte fått tag i nya lampor till slingorna som ska upp runt altanräcket men jag ska göra ett försök på Maxi när jag åker hem från jobbet i morgon!!

Har ni börjat köpa julklappar ännu??
Jag tänkte att vi skulle försöka ta en runda till helgen som kommer om vi nu har fått reda på några önskningar vill säga!!

Dagen har flutit på bra , ett läkarbesök på morgonen med ett barn och lite ärenden uträttade.
Städat lite här hemma och tvättat lakan så nu är det rent i nästan alla sängar , Amanda får byta när hon kommer hem.
Felicia har haft ont i en fot dom senaste dagarna vilket fick resultera i ett snabb besök på vårdcentralen i går för att ta ett crp/snabbsänka  för att visa för henne att hon inte fått tillbaka sin infektion i skellettet ( hon blir jätte orolig så fort hon får ont i ben och fot, förståeligt eftersom hon va jätte dålig sist)

Nä nu ska jag duscha innan klockan e för mycket och sen blir det sängen för jag ska upp 02,30 , har tre skit mornar framför mej nu men e ledig hela helgen!!
Sov gott och dröm söta drömmar!!!!
kramar från mej

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

Huslyktorna var ju underbara - bra att du påminnde mig om att byta lakan, jag är sämst på det ... lite uschligt faktiskt!!



Supersköna nyheter fick vi av skolpskykologen idag i alla fall :O) nöjd och lättad är jag ..

Ha en skön ledig helg efter jobbiga jobbdagar om vi inte hörs innan

kram

2009-11-24 @ 23:09:18
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vad mysigt med allt julpynt!

2009-12-06 @ 11:37:25
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0