Natti natti


Precis så här känner jag mej just nu. Kom hem för nån timme sen från jobbet och har stoppat i en tvätt i maskin och tittat på cold case men ska nu alldeles snart gå och sussa!
Har jobbat hela dan och i dag har vi verkligen fått jobba för våra surt förvärvade små slantar, har sprungit mellan gaterna så jag har alldeles ont i fotsulorna. En av mina första kärror i dag blev försenad pga teknik( problem med navigations systemet ) så vi fick byta flyg och som tur var så fick vi snabbt ett nytt flygplan och ett precis lika dant så vi kunde behålla kapten och styrman (alla är utbildade på vissa flygplans typer bara) och resten av den urgulliga kabin personnalen och alla passagerarna fick behålla sina sittplatser  så endast 40 min sena var alla på väg till sin destination och förhoppningsvis någorlunda nöjda och glada!
Ska jobba i morgon kväll också men sen e jag ledig i två dar, sköööönt!
Snart e det dax.......

Vet du vad du vill ha???? Jag vet i alla fall vad jag vill men jag kommer inte kunna köpa allt men lite blir det!!
SOV GOTT och dröm söta drömmar!!!
kramisar från mej

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är det jag säger... Det är skönt att få en liten inblick bakom kulisserna. Det var skönt att det ordnade sig med planet och att det kom iväg till slut. det är väl det som räknas...

2009-11-11 @ 13:13:49
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll gumman.Söt bild på bebisen..Hoppas att det kommer bli en bra jobb dag för din del.Sänder massa kramar till dig från mig.kram

2009-11-11 @ 16:28:55
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Glömde säga att allt är bra med mig & min bebis i magen.Bara så trist väder denna dag.-.hoppas att det blir bättre väder i morgon.. kram kram

2009-11-11 @ 16:29:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0