Planer i stöpet....

   

Vi som lyckades arrangera ihop hela familjen för att åka och vaccinera oss och "guess what" när vi kommer till vaccinations stället så är det kö långt ut på gatan och dom hade bara öppet ca 1h till från det att vi kom så det var bara att åka hem. Sablarns också !!!!!!!!! Hatar att bli snuvad på mina planer speciellt då jag äntligen bestämt mej för att vi skulle vaccinera oss men vi får göra ett nytt försök på onsdag på ett annat ställe, wish me luck!!!
När jag ändå är lite gnällig så e jag lite surig över att jag jobbar den 14e , måste försöka fixa så jag slutar tidigare och kan ni gissa varför ...... jo idiot som man är så vill jag hänga på låset på nätet och beställa det jag vill ha ur Jimmt Shoo collektionen från hm , hihi ( snacka om lyxproblem).
Nu har jag i alla fall precis städat klart och ska hoppa in i duschen och sen skynda mej i säng för väckar klockan ringer 03,45 och då ska jag försöka släpa mej ur sängen och ta mej till jobbet, hoppas morgondagen bjuder på en roligare start än att checka in en Banjul charter ( på ca 200 passagerare så blev det dryga 200kg övervikt, behöver jag förklara mer ingående hur stämningen e vid dessa avgångar).
Nu vill jag bara önska er alla en riktigt god natt och att ni ska sova sött!!
kram kram



Kommentarer
Postat av: julia

100 läsare helt gratis till sin blogg? JA TACK :D



Klicka på länken och bli medlem och tada du har 100 läsare till din blogg!



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=juliawennstig

2009-11-05 @ 11:56:28
URL: http://juliawennstig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej...

Nu är vi vaccinerade, hur gick det för er?

Kram

2009-11-05 @ 13:57:52
Postat av: Anonym

Ha ha ja jag glömde...Anna/ Gudmor

2009-11-05 @ 13:59:34
Postat av: felicia<3

Anna-Jajamensan vi tog vår i går och i dag är fem av sex sjuka hihi. Hur mår ni? puss puss

2009-11-05 @ 19:00:54
URL: http://ssundgreen.blogg.se/
Postat av: annika

Anna-Jajamensan vi tog vår i går och i dag är fem av sex sjuka hihi. Hur mår ni? puss puss

2009-11-05 @ 19:02:01
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Ja jag mår ganska bra lite ont i armen och huvudet. Men Mickis blev sjuk.. Krya på er nu. Stor kram på er

2009-11-06 @ 09:29:09
Postat av: Affi

Hejsan!



Jag skulle inte vilja stå på andra sidan disken och se en lång kö ringla bakåt. Nerver av stål bör krävas i sådana lägen... JAG skulle aldrig klara av det Hoppas det gick bra ändå för dig på jobbet...

2009-11-07 @ 13:30:50
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0