Snart läggdax........



Det här är just nu inte ett av mina favorit bolag och inte på grund av bolaget i sej utan deras inchecknings system!!!!!!!!! I dag hade vi ett rent helvete när vi skulle checka in med datorer som svajade och 2 inte allt för vana bakom diskarna , kan det bli mycket sämre. Dessutom så ska man ta betalt för att checka in och även för baggage om passageraren nu har nåt....... ryan air eller ?? Nä nog med gnäll , slutet gott allting gott!!

Vi närmar oss nu julen med storm steg och inte får jag några önske listor av barnen, nä bättre var det förr då man fick önskelistor redan innan skolan började i augusti, hihi


Själv vill jag i alla fall ha denna men gärna före jul , för vi ska bort snart
 
och jag bara älskar denna doft mer och mer för var dag

Jag skulle behöva fixa slingor i håret också men vet ej om jag ska våga mej på att låta dottern göra dom denna gång men hon har fått jätte mycket beröm för sina folie slingor så kanske man vågar !!
Jag vill ha nåt sånt här


Tycker det e såååå snyggt med flera blonda färger!!!
Nu ska jag gå ner med min tomma kaffe kopp i diskmaskinen , hämta ett glas vatten , sminka av mej, borsta tänderna och sen DYKA I SÄÄÄÄÄNG !!!!
Sov nu sött och dröm söta drömmar !!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag gumman.Ja nu närmar det sig jätte mycket..ska bli så underbart skoj..Hoppas att allt är bra med dig med?..Ha en skön måndag eftermiddag & kväll.kram kram

2009-11-23 @ 15:39:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: mina

God eftermiddag gumman..Vet inte om mitt föra koma med-..Ja det börjar närma sig den stora dagen.ska bli så underbart skoj..Hoppas att allt är bra med dig & du får en skön eftermiddag & en mysig kväll..krma kram

2009-11-23 @ 15:39:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, snygg blogg

Följa varandra bloglovin, alltså om du har bloglovin...

2009-11-23 @ 16:00:37
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej, snygg blogg

Följa varandra bloglovin, alltså om du har bloglovin...

2009-11-23 @ 16:00:41
URL: http://saransara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0