Yipiiiiiiiii !!!!! 14/11

Yes yes yes , jag lyckades få tag i det jag ville ha


Dom grå skorna i mocka, skinn tightsen, leopard väskan och ett armband !!!
Försökte beställa på nätet men sidan verkar ha kraschat så jag lyckades ringa och beställa för köa det gör jag inte!!
Har jobbat nu på morgonen och fick börja tidigare så jag skulle hinna hem till 10.
Börja jobba tidigt och barn som e på fest är nono framöver för jag får nog samtal mitt i nattten varje gång dom e borta, antingen från polisen som varit tvungen att köra i väg folk från fester och som då ringer hem till alla minderåriga eller från barn som i natt som inte hittade till tunnelbanan där dom var, Och hur aka jag kunna veta vart exakt dom e ....... jag blir tokig. Lyckades dock komma upp i tid men med nöd och näppe.
Veckan som varit har flytit på bra för Felicia och det funkar bättre och bättre för varje vecka så denna vecka blev det lite extra veckopeng som liten belöning för att hon e så duktig!
Nu ska jag gå och vila en stund medans R är i stan och hämtar Oliver som va orolig att han skulle komma bort om han inte blev hämtad...... eller hur!!??
I kväll blir det vita fiskfileer med pesto på bädd av rotfrukter och potatis till middag, supergott och jättelängesen vi åt!!
Ha en bra lördag!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon söta..Hoppas att det har gått bra att jobba denna helg..Ha en skön söndag med din familj.Ja man kan undra om det stämmer att min son har mycket hår på huvudet..hihhi...ska bli så mysigt att träffa honom om några få veckor..kram kram kram

2009-11-15 @ 10:54:23
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0