Ändrade planer igen.....

Är det inte lite typiskt att när man bestämt att man ska göra nåt så dyker nåt annat upp som måste gå före och så va fallet i dag . Precis när jag börjat städa dök Flisan upp och skulle jobba med projektet som dom håller på med i skolan , nämligen Stad i ljus och hon ska gjöra ett arbete om Bangkok och efter en liten stunds arbetande så flippade lill fröken för hon förstår inte riktigt vad det är hon ska göra så nu har vi ägnat eftermiddan åt att fixa med detta arbete istället för städningen. Nu håller jag på och fixar till mej lite och ska snart åka till kemtvätten i alla fall och sen ica så vi får lite mat också !!
Jag tänkte att jag kunde bjuda på lite smink inspiration ....

Untitled

Untitled by annika sundgren on Polyvore.com

Ha en mysig kväll !! kramar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0