Ändrade planer.....

Untitled Vill ha en regnig dag!
Untitled by annika sundgren featuring Hunter boots

Ja då fick man ändra alla planer, nja nästan i alla fall . Flisan har gjort illa sitt lillfinger så vi har fått en tid till närakuten 16,30 så då måste vi åka snart!! Håll tummarna att inget är brutet!
Lite tokig blir man i alla fall jag var ju inne på akuten för mindre än en vecka sen med hennes rygg.....
Jag har i alla fall hunnit dammsuga, torka golven på övervåningen och tvätta Flisans lakan som nu ligger i tumlaren.
Nu ska jag gå ner och väcka lillsnorpa som slocknat i soffan!!
Tjing Tjing och ha en bra kväll
kramizar

Kommentarer
Postat av: Sara

Hräligt collage!

Kika gärna in min blogg å se om du kan gissa vad jag bakar utifrån bilden jag lagt ut!:)

2009-10-02 @ 15:55:07
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas det gick bra för henne vi vill inte ha något brytet. Krama henne. Du! koftan här ovan på vart kommer den ifrån? Så snygg.

Kramizz

2009-10-02 @ 22:59:29
Postat av: annika

Anna-Klicka på mitt namn under bilden, men den e dyr collagen e mest grejer att tråna efter, jag äger den tyvärr inte

ingen fara med fingret heller

puss puss



2009-10-03 @ 05:03:11
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anna

Mmm lite dyr.. vilka ska vi råna. Jag vill ju ha. :(

2009-10-03 @ 19:01:39
Postat av: annika

anna- hihi vet inte? :)

2009-10-03 @ 21:05:17
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0