Äntligen fredag!!!

 grått och trist

 till och med Fjällräven på !!

  0 gradit, burr
Idag är det redan 2 oktober och det känns i luften att hösten är här för fy f...n va kallt det varit dom senaste mornarna. I morse missade Oliver sin buss och Amanda kom ner i sista sekund för att få skjuts till tåget så vi hade inte mer än ca 7 min på oss , f...n vilken framförhållning, jag fick köra i väg i ilfart och hann inte ens skrapa rutorna. Ibland blir jag tokig på mina små älsklingar!!!! Amanda var dessutom denna morgon tvungen att hinna med det tåget för att sen passa in en bokad buss som dom ska åka med till Gotland så det var ju även en färje tid att passa i slutändan. Hon ska till Gotland som utbildare åt sveriges elevråd Svea där hon är väldigt engagerad!
I morgon är sen sm final i fiddy i Vallentuna så det blir man ju tvungen att åka och titta på , han ligger bra till den lilla skitungen! På kvällen blir det "bankett" med prisutdelning, frågan är vad dom menar med bankett i såna här sammanhang!? Man behöver nog inte rota fram en gala klänning, hihi
Just nu skiner faktiskt solen här men kylan är fortfarande kvar :(
I dag ska jag tvätta lite lakan , städa, handla, fixa med fotona (om jag hinner ) , fixa mina naglar och så måste jag försöka hinna ta ett fotbad och fixa mina stackars trampdynor, hihi ( dom har fått jobba hår dom senaste dagarna)

Jag vet inte om jag berättat att vi är en innerdörr kort i det här huset?! För nån vecka sen så höll killarna på och skojbråkade och for in i Olivers dörr som gick av på mitten , jag fattar inte hur dom lyckas!! Får se nu hur länge det ska stå en halv dörr här nu innan dom beställer en ny. R har sagt åt killarna att dom får fixa det själva så vi kan ju bli utan dörr i flera år . Det slutar väl med att jag får beställa en , hämta och montera som allt annat här hemma. Ingen höjdare att ha massa hantverkare i familjen för det är precis som med skomakarens barn osv......

 lite suddig men så här ser det ut när Oliver stänger sin dörr, ett lakan och en halv dörr:(

Untitled

Det här skulle jag vilja ha just nu om jag ska ut och festa!
Ha nu en riktigt bra dag !!!!
 kram kram
Untitled by annika sundgren featuring Christian Louboutin shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0