Fredag och ledig



I dag e jag ledig och jag har massor som jag skulle behöva fixa med men det känns som jag e fast limmad i stolen , vädret e så grått och trist och då känner jag ingen inspiration alls.... :( men det e ju bara att rycka upp sej. Önskade att jag hade en promenadväg som den ovan , va mysigt det skulle vara med en promenad då!!

Jag skulle verkligen behöva klippa mej så det kanske kan vara nåt en trist dag som denna!!
Amanda sov borta i natt med trots att hon kom hem från Halmstad i går , hon tog en fika i stan med en polare och missade sista tåget hem , ovanligt ..... not!
Alla andra inklusive Amanda(hoppas jag ) är i skolan men Robin ligger hemma sjuk.
Vi håller också på här hemma och ska försöka bestämma oss för hur vi vill ha vårat kök , ingen lätt sak !!!!
Det svåraste är dock bänkskivorna så det inte blir för mörkt eller för blankt och så det kommer passa till det mörka golv som kommer bli.
Mörkgrå skivor med underlimmad Intra Quadra 500

Jag gillar faktiskt bänkskivor i betong som denna, men vårat kök kommer bli blanksvart med mörka trägolv nästan svarta allt annat ska vara vitt.
Ja ja  jag kommer få grubbla vidare men nu ska jag duscha och sen ska jag ringa frissan och kolla om nån har tid för mej
Ha en fin fredag !!!
kramisar

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så härligt kök ni har :) Gillar det direkt ´...Ha en skön fredag på din ledig dag.kram kram

2009-10-16 @ 12:23:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: annika

Vill bara inflika att köket är från en sida som säljer just bänkskivor i betong så tyvärr så är inte köket vårt!! kram

2009-10-16 @ 12:40:34
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt iallafall ha ha....Svarta golv kommer att göra dig galen. Allt jag menar ALLA syns.

Puss Gudmor

2009-10-16 @ 23:36:06
Postat av: annika

anna- vita golv e värre ..... och alla syns och HÖRS i alla fall, tihi // puss puss

2009-10-17 @ 11:06:19
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0