fredags mys ....



I dag måste jag hitta en fin pumpa hur nu det ska gå till men men det går nog!!!
I em ska Flisan hämtas i Sigtuna för då e ridlägret slut, har knappt hört nåt i från henne sen hon åkte!!
Pappa kommer förbi för att hämta en värmefläkt eller nåt sånt som R har köpt åt honom.
Jag måste försöka hinna fixa mina naglar , jag ska handla lite mat  och GODIS så det finns hemma när alla små spöken kommer och knackar dörr!!!
 
Jag skulle också vilja hinna med att gå och få lite fotvård men det har ju inte högsta prioritet .

Jag ska sätta fart på en gång med dagens måsten , så nu får ni ha en mysig fredag!!
kram kram




Kommentarer
Postat av: Mina

Godmorgon gumman.Man tackar för komplimangen..Hoppas att du får en skön Halloween helg med familjen.kram kram

2009-10-30 @ 10:42:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

hej!

Än så länge har jag inte tjänat en krona på att blogga, varken här eller någon annastans. Troligtvis kommer det handla om någon hundralapp man(jag) tjänar så det är ju inte därför jag bloggar, det gör jag som en hobby!

Jag pluggar heltid men har även ett extrajobb vid sidan om.

Hoppas du med får en toppenhelg!

kram Erica

2009-10-30 @ 11:54:16
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife
Postat av: Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

Nej, absolut inte dte är ingen fara! Ja visst finns det mycket snyggt! Helt galet,om man vill och kan så är det ju inga problem att lägga ner en förmögenhet i "bebisprylsvärlden" hehe..



kram Erica

2009-10-30 @ 12:31:58
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife
Postat av: Affi

Jösses... Det där med fotvård lät riktigt gott. Jag har helt plötsligt inspirerats till att sätta fötterna i vatten. Det skulle dom verkligen behöva efter min "långpromenad" igår... Tack för den ide'n... Hoppas du hade en trevlig Halloween... Kram

2009-11-01 @ 13:25:00
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0