Kanelbullens dag !

                                                   

I dag är det kanelbullens dag så eftersom jag inte hunnit baka så får jag väl köpa med mej några hem i kväll!!
Morgonen har varit lite turbulent här men nu är det lugna gatan Robin sitter vid datorn ,R pratar i telefon och jag sitter här. Oliver sov borta hos en kompis och har inte hörts av ännu och Amanda är på Gotland.
Felicia skjutsade jag till hennes kille för en stund sen så hon blir väl där resten av dan. Själv ska jag snart hoppa i duschen och sen måste jag åka och köpa nya stövlar att ha på jobbet, tror det får bli Kista gallerian.
   
 
I går var vi i Vallentuna hela dan eftersom det var sm slut tävling i Fiddy. Oliver låg så ruskigt bra till i kvalet men första hitet började hojen krångla men han fullföljde men kom dock sist och när han kom in i depån så trodde jag han skulle kunna brutit sin motorcykel i tusen delar . R fixade och trixade och hittade problemet, motorn släpper i från sej massa skit som kläggar ihop tänd stiftet , så han gjorde rent och sen var det bara att hålla tummarna . Andra hitet körde han så j......a bra och  kom totalt 3a denna dag  och totalt i Sm tog han hem 2a platsen  i sin klass, otroligt bra jobbat tycker jag för att vara första året han kör. När vi i dag tittade på varv tiderna så hamnade han ungufär 10a totalt bland sverige eliten om han hade kört i samma klass, kul !!
På kvällen var det middag i kafet vid Vallentuna banan där även prisutdelningen hölls!

Dagens klädsel för min del va fjällräven, jeans tights , tjocktröja, mc boots med raggisar för det va kallt som attan!

Kvällens klädsel var lite lättare med grå tröja hm, svart kavaj Gina, svarta tights och over knee stövlar

Med sm bucklan i hand och tummen upp!!

 Här sitter han med sina bucklor och penga kuvert...

Nä nu måste jag kila men hoppas att ni alla får en härlig söndag!!
kramizar från mej

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Kul att det går bra, hälsa Oliver och gratta

2009-10-05 @ 18:57:58
Postat av: annika

Lena- ja det ska jag!!

2009-10-06 @ 19:04:25
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0