Ledig torsdag



Den här veckan har tagit musten ur mej, därav inget bloggande! Har i bland jätte svårt att sova när det e fullmåne och så var fallet denna vecka plus att jag har haft hysteriska pass på jobbet ! Vi har också hunnit med ett till akutbesök med Flisans lillfinger och självklart den dagen då jag inte fått nån sömn alls natten innan så jag va rejält trött när vi väl kom därifrån vid 23 tiden och då hade jag fortfarande uniformen på mej :( . Anledningen till detta besök var att när dom tittat närmare på röntgen plåtarna från i fredags så hittade man en fraktur på lillfingret, hon fick dock inget gips men blev lindad med en skena som stöd till fingret!
Samma dag som vi va in till sjukan så va vi i alla fall och hämtade vår nya bil , en Volvo xc90 -08 så lite gott kom ur den dan i alla fall!!!

Nu ska här städas och bäddas och tvättas och så måste jag bära upp tvätt i garduroberna!!
Jag måste också ta en tur till kemtvätten i Sigtuna och lämna in alla Fjällräven jackorna !!
Hoppas nu att ni alla får en fin dag !
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0