Lördag = tidig jobb morgon :(


 TRÖTT !!!

Ja då har man jobbat färdigt för i dag , uppe 03,00 och sen i väg. Har satt på tvätt och disk maskin och fixat lite så nu ska jag sova en stund. Sen ska vi försöka hinna med att köra ner trädgårdsmöblerna till firman för vinter förvaring.

Skickade ett sms till R med det som behövde handlas och jag hoppas att han kommer i håg att hyra film för det glömde jag i går och jag var så film sugen!
Amanda som kom hem från Halmstad i går är nu på väg ner till Göteborg på fest med STS  och kommer tillbaka i morgon bitti. Guuud så hon flänger och far den där ungen , men hon har kul och det är huvudsaken ( att vi andra får äta vatten och bröd gör ju inget....... hihi skojade bara )
Till middag i dag blir det ...
Skogsfilépanna

Skogsfilet panna

4 port

500 g fläskfilé
Arla smör-&rapsolja
310 g Arla Köket skogssvamppanna
2 msk frysta lingon
2 msk hackad persilja

Gör så här

Skär köttet i skivor. Stek dem i smör-&rapsolja i en panna ca 2 min på varje sida. Tillsätt grädden och smakpastan, rör om och koka ca 2 min. Strö över lingon och persilja. Servera med kokt potatis.

Det är jätte gott och ungarna bara älskar det! ( vi brukar äta med ris)
Nu har mys uniformen åkt på så nu är det bara sängen som hägrar!

Ha en bra eftermiddag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud det ser riktigt mumsigt ut:) Det får man testa någon dag:) Hoppas allt är bra denna söndag:) krams

2009-10-18 @ 16:47:04
URL: http://hannis84.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Det både låter och ser gott ut - ska prova snart, själva ska vi äta rester idag

2009-10-19 @ 16:22:53
Postat av: Anonym

Så tung och trött.. Söta isbjörn

Kram Gudmor

2009-10-20 @ 23:31:22
Postat av: Andréa

Ha en bra dag! :)

2009-10-22 @ 14:25:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack, du med!

2009-10-28 @ 10:40:48
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0