Onsdag

Ni kommer väl i håg att oktober är en råsa månad!!

Hej svejs , i dag har vädret spelat oss ett spratt här med snöstorm , solsken och slask och nu är det grått och kallt bara !! Tyvärr så kan jag fortfarande inte lägga in bilder från min telefon så nu e jag riktigt osams med den, hihi
Oliver hade stilbytar dag i dag och tyvärr så kan ni inte få se hur söt han va när han gick i morse utklädd till tjej!
Förmiddan har jag till bringat vid datorn dels så försöker jag hitta en kofta som jag suktat efter och dels så försöker jag hitta överdrag till våra trädgårds möbler för nu e det brottom att fixa undan allt.
        thumb     
Ska alldeles snart åka och jobba  ska bara fixa till mej och duscha först!!
Ha nu en fin dag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hej!



Vet du vart Helena (Beverlyhills.blogg.se) håller hus? Kram.

2009-10-14 @ 19:33:46
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Nej fy vad tragiskt! Vi får hoppas på det bästa och att vi snart hör av henne! Jag saknar hennes inlägg och att prata med henne. Hon är en fantastisk tjej! :) Jag hör av mig om jag får höra något. Du får göra samma sak!



Hoppas du får en fin torsdag! :) Kram.

2009-10-15 @ 07:24:09
URL: http://patriciaklinteberg.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas d går bra på jobbet=)nä ej hört av henne på ett tag:/hoppas hon kommer tillbaka sen=)

2009-10-15 @ 13:39:17
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0