onsdags mys...

   

Dagens uniform blev mysigt stickat!! Kofta från förra hösten inköpt på Bik Bok , tröja och leggings hm och stickadestrumpor inköpta i går på , hör och häpna Kapp Ahl. Ni som känner mej vet att jag knappt sätter min fot på vare sej Kapp Ahl eller Lindex vilket är gamla stories och rätt löjligt men ibland är jag lite löjlig, hihi
Inte nog med att jag köpte strumpor till mej utan vi köpte även pyjamas byxor till Flisan samt mysiga tofflor
 pyjamas byxorna ficka jag ingen bild på tyvärr då hon hunnit packa dom redan!

Nu på morgonen så skjutsade jag iväg Flisan på ridläger i Sigtuna som hon har sett fram emot länge nu och efter att jag droppat en något busy tjej som knappt han säga hej då , inte ens en puss fick man men lika bra var väl det annars kanske jag fått svårt och andas av ridkläderna ,så åkte jag till Plantagen i Märsta för jag ville ha krukor och enar till framsidan men vad finns det när man kommer dit ........ ingenting!
Jag måste nog säga att det är mycket yta som man fyllt ut för att faktiskt egentligen inte ha ett dyft som e nåt att ha , lite krukväxter, lite vissna ute växter 3 olika krukor och alla blå osv osv. Jag trodde att jag hade otur i sommras när jag var där men det här verkar ju vara så dom har det alltså inga växter ??? !!! Efter att ha gått två varv och letat efter nåt att köpa så gav jag helt enkelt upp , jag köper blommor en annan dag och nån annan stans! Fick i alla fall äntligen tag på min söta väninna Marita och fick prata lite skit med henne , hade tänkt svänga förbi och ta en fika men tyvärr va hon på språng.
Tog en tur förbi Märsta centrum och va in på Carmen som har fått in så mycket nya fina grejer  och sen en tur på ÖB där jag köpte en pärm till Robin och ett svart fotoalbum lite paketsnören och en ny korg till tvätten
 

Planerna för dagen var ju egentligen att fixa med fotona men just nu så fick jag ett sug efter lite fika bröd och en mysig film så vi får väl se vad det blir , kanske båda!
I kväll ska jag i alla fall laga till laxen som inte blev av i går , det blir laxfileer på spenatbädd med massor av vispgrädde och riven parmesan som man ställer in i ugnen tills fisken e klar och det serveras med pressad potatis!
MUMS!!
Hoppas nu att ni alla får en super dag vad ni nu än har för er!!
kramisar från mej
 usch ianamej så gammal jag ser ut jag känner mej inte så här gammal men jag är väl förmodligen det , hihi

Kommentarer
Postat av: Ironielle

Härligt med såna tofflor!

2009-10-28 @ 13:22:39
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Ironielle

Jaa! Jag har ett par liknande som jag glider runt i hemma :)

2009-10-28 @ 14:40:32
URL: http://ironielle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ser inte gammal ut vännen.Du är så snygg och fräsch. Och som du säger du känner dig inte gammal.



Det sägs att det är vid 40 livet börjar och att det är den bästa tiden, det är väl sant :)



Kram Gudmor

2009-10-28 @ 21:34:46
Postat av: annika

anna- puss puss

2009-10-29 @ 04:59:19
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Sofie

Mysiga strumpor:D

2009-10-29 @ 10:50:21
URL: http://missthoughtful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0