Tisdag- soligt men kallt och första snö flingorna



Ja då har man ännu en gång varit dålig på uppdateringen, sorry!!
Va f...n är detta , snööööö inte mycket men ändå ???? Jag vill inte ha!!!!
Nu på morgonen har bilen gått i skytte trafik mellan hemmet och tågstationen. Felicia skulle in till Uppsala med sin klass och gå på en rättegång som åhörare i dag och Amanda skulle in till stan och sen vidare ner till Halmstad som utbildare för elevrådet. Själv ska jag snart ta mej en dusch och åka och jobba, haha
Jag håller också på att försöka lägga in bilder från telefonen till datorn men det verkar ju gå sådär , jag håller faktiskt på att få spel på min telefon......
Jag har misslyckats rejält igen med uppladdning av bilder men vi provar igen en annan dag!
Hoppas nu att ni alla får en fin dag trots kylan !!!
kramisar



Kommentarer
Postat av: A/Gudmor

Hjälp... Snö, nä vill inte heller ha.

2009-10-13 @ 16:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0