Torsdag 29 oktober



Min stora älskling är såld, jag kommer sakna min stora cheva men det var dax att byta !! :(
Det är så lugnt och tyst här hemma , det är bara jag här ! Killarna jobbar, Amanda är i stan och Flisan är på ridläger!! Jag har tittat klart på en film nu på morgonen som jag hyrde i går!
 jag hyrde även
 
The proposal var underbart rolig  och jag gillade även the Women  jag kan faktiskt rekomendera båda två !!

Snart är det dax för Jimmy Choo´s samarbete med H&M . Collektionen finns i butik från den 14 november och gissa om det finns vissa grejer jag vill ha

Ååå va mycket snygga skor nåt par måste jag ha!!!!



Smoke-free tabletter????                              
Dessa finns att  köpa på rok-fri.se , har någon provat dessa??
Jag har slutat röka så många ggr nu men faller dit igen , men på nåt sätt ska jag ta mig f...n lyckas.
Jag har provat zyban och det funkade skitbra i 6 mån sen hade jag kunnat döda för en cigg jag har också provat champix men det var värre , bättre mot röksuget men hu va biverkningar , jag gick runt och trodde jag skulle kräkas hela tiden så jag va tvungen att sluta med dom , nu är det snart dax för ett nytt försök i alla fall, ska bara fundera ut en vettig plan som denna gång måste inkludera träning så man inte går upp i vikt alltför mycket
wish me luck!

Nu ska jag faktiskt ta och fixa lite här hemma och ringa mina tjejer och kolla hur det är med dom!
Ha nu en fantastisk dag!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis eVis

har du provat snus?



Jag slutade och tog portionssnus då suget blev alldeles för hårt. Men snus är inte gott så tillslut så var det inte så svårt att avstå från det oxå. Tog mig ca 2 veckor sen ville jag inte ha snuset heller .... Nu har jag varit rökfri i över ett år :)

2009-10-29 @ 12:45:37
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: eVis eVis

Om du lägger en mini catch dry i kinden uppe eller nere spelar ingen roll - då syns det inte :) lovar .. prova!!

2009-10-29 @ 15:35:08
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Affi

Jag har provat både Champix och Zyban också... Jag har också lyckats hålla mig ifrån rökandet i ca 1-11/2 år, men jag faller dit ändå. Det är bara att konstatera att jag INTE klarar av att feströka. Nu är jag som en skorsten igen... Usch... Men, men... Jag säger som dig... En dag ska jag lyckas att hålla mig ifrån dom där rackarna... Lycka till nästa gång!!! ;-)

2009-10-29 @ 18:29:27
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

åh, the woman filmen vill jag se.

kram

2009-10-30 @ 11:56:06
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife
Postat av: Svärmor

Jag önskar dig all lycka när du försöker igen. Jag vet hur det är, jag har ju varit där själv. Nu har jag varit rökfri i drygt femton år och är säkert en sån där odräglig ickerökare som vi blir när vi slutat. Kram

2009-10-31 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0