Torsdag- svinkallt

 
Find me on Polyvore

I dag är jag ledig men har i alla fall varit uppe och skjutsat barn i kylan, burr. Jag tog till och med på mej min fjällräven jacka!
Har suttit lite vid datorn på förmiddan men ska sätta fart med mina foto album snart!
Jag har också pratat med länsstyrelsen ang min mans handledarskap för våra två äldsta som ska ta körkort, dom gick en kurs i måndags så jag ville bara kolla om intygen kommit in , människan jag pratade med hade en personlighet som en gråsten, hur kan man ha nån sån som överhuvudtaget har person kontakt!!? Hon va i stort sett tyst i telefon så jag fick kolla flera ggr att hon va kvar :(
Hoppas nu att ni alla får en fin torsdag!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0