Torsdag


                                     
I dag har jag plockat ihop våra utemöbler som sen ska köras ner till firman för vinter förvaring!
Jag har också fått på mina vinterdäck!! Tack min älskling!!!
 

Jag har kollat runt lite på barstolar också ska försöka bestämma oss för vad vi vill ha i köket sen
den här sidan har en massa snygga http://www.barstolar.nu
                      

                  



                    



                 



                                              





              Jätte fina allihop så det kommer bli svårt att välja!!!



Just nu så önskar jag mej en ny sån här för min gamla har gått sönder :(

Nu ska jag gå och dammsuga och laga mat !!!
Ha en bra kväll!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman...Inte skoj att jobba helg men som du säger så har du hela eftermiddag att umgås med familjen det betyder mycket..Ha en skön fredag du med.Skönt att du har fixat däcken nu...Här behöver vi inte göra det förs om några veckor..Men man borde beställa tiden.Ha en skön fredag.kram

2009-10-16 @ 09:49:50
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0