Vacker lördag...!!!



I dag har vi varit i Uppsala och kollat på kök och så mycket vet vi i alla fall och det är att det ska bli blank svart men sen återstår att se!!
Flisan fick en ny kudde och en ny säng lampa som hon trånat efter länge!


Trot eller ej men det lönar sej att önska saker i bland!!!!! I går när jag skulle städa efter att vi fått i väg alla ungar så började jag dammsuga vardags rummet och blev så funderad över varför det stog en påse från scorett på golvet och först så trodde jag att nån av ungarna glömt nåt men så tänkte jag till och det va ju ingen av dom som handlat där men till slut så när jag tittade till på min man så förstog jag att det va ju ingen annans än min påse för han hade ju varit och köpt overknee stövlarna som jag ville ha !! Har jag inte världens bästa man eller??????
  <3  <3

I går så sa jag ju också att jag bara skulle handla åt tjejerna men det blev inte riktigt så utan dessa fick följa med hem
    
Skjorta hm och väskan från Gina
  Dagens outfit blev tröja, tights och halsband från hm, kavaj Zara, väska Gina och mc boots gamla

Nu ska jag gå och dammsuga innan R och Flisan kommer hem från crossbanan och sen blir det middags lagning.
Ha en underbar lördags kväll !!
kramisar från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0