God morgon!!!



Nu j.....lar e jag trött på snö och kyla!!!! -27 grader här hemma när jag skulle skjutsa Robins tjej till tåget och som mest visade termometern i bilen -29...... när ska eländet ta slut??!! I dag ska jag jobba hela dan 11,30-22,15 så det e snart dax att studsa in i duschen och fixa till sej.
Barnen har sportlov förutom Amanda som har nästa vecka!
Oliver ligger fortfarande och sussar och han har sin tjej här , Flisan e vaken och väntar på att hennes kompis Alexandra ska komma och övriga e o jobbar och går i skolan.
Pratade med Amanda tidigare , hon va helt stelfrusen och inga tunnelbanor el pendeltåg hade gått så hon hade promenerat halva morgonen men det hade i alla fall gått en buss från Nynäs i stället för pendeln!
Hoppas nu att ni alla får en underbar dag!!!!!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag har saknat dina inlägg, kram Lena

2010-02-22 @ 12:09:13
Postat av: Helena

Ja fy vad kallt det är, här var det 23 i morse när jag skulle ute och det var sååå kallt! Nu är jag också less på kylan, inga bussar och tunnelbana som går, som tur är kunde jag gå, bor ju mitt inne i stan. Hade en lugn och skön helg stannade faktiskt inne hela helgen. Hoppas att du har det varmt och gott inomhus, såg för en stund sedan att det skall bli plus 3 på lördag, om man nu får tro TV4 vädret på nätet. Det kallar jag i så fall tvära kast, kram!

2010-02-22 @ 20:35:55
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0