Natti natti



Glömde ju tala om sist att nu har vi förhoppningsvis fått någorlunda ordning på datorn igen, nytt virus skydd och trot eller ej en sladd som inte satt i ordentligt, kändes ju så j...la larvigt men men nu är det kirrat!

Har jobbat hela dan med Lufthansa pilot strejk och en massa andra inställda flyg och försenade passagerare på grund av att inga tåg gått som dom ska  så dan har varit på topp.......not :( Men vad gjör man , det e ju bara att jobba på!
 

I morgon bitti ska Amanda skjutsas till ett läkar besök först vid 08,30 och sen ska båda tjejerna på ett annat läkar besök vid 10,30 , precis vad jag älskar.....:( sen ska jag åka och jobba när vi e klara .
Tänkte att jag skulle försöka hinna med att vara lite duktig och träna i morgon också men vi får väl se, dygnet har ju bara 24 timmar tyvärr.....  och så är det ju inte det roligaste som finns hihi


Sov nu sött !!!!! kram fråm mej

 

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Skönt att ni äntligen har fått ordning på datorn, hopplöst när man får virus. Fick ju det förra året, men nu har jag köpt en Mac som konstigt nog inte kan få virus!Nu har det äntligen blivit lite varmare, underbart! Hoppas att din vecka har varit bra och att du får en fin helg, kram!

2010-02-26 @ 10:39:32
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0