Onsdag med tusen grejer att fixa...



Morgonen började med ett läkabesök på ackis för vidare utredning för Flisans onda fot sen bar det av till affären för lite middags handling ( vilket blev väldigt enkelt i dag, SOPPA) sen bytte jag om och hastade ner till gymet och han väl träna nästan en timme innan det var dax att åka vidare till nästa läkarbesök med nästa "unge". Väl färdig med det så bar det av till tandläkaren med Flisan och där mötte vi även upp Robins tjej så hon slapp ta bussen hem till oss och just nu ska jag ta och städa av och börja med maten  för ca 18,30 ska jag själv vara  hos tandläkaren .... haha rolig dag va?



Felicia är just nu och rider och kommer hem vid 7 tiden



Nu ska jag sätta fart så jag hinner med det som ska göras.....
kram kram

Kommentarer
Postat av: eVis

men det viktigaste var ju faktiskt att DU hann träna !!! Duktiga dig !! Hare bäst kram

2010-03-18 @ 12:39:37
URL: http://evisevis.blogg.se/
Postat av: Helena

Asch då, dessa förkylningar. Många har varit väldigt sjuka den här vintern på mitt jobb, har faktiskt klarat mig skapligt, men haft ont i ryggen och det kanske är ett virus som har satt sig där. Ibland kan det vara bra med lite antibiotika för att liksom "rensa upp", men det kanske bästa är att vila ändå. Krya på er allihop och ha en skön helg, kramar!

2010-03-19 @ 08:57:29
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0