Onsdag och en hel del uträttat....

Min dag började med mammografi, det har ju gått 2 år sen sist. Jag hade tid 08,50 och va klar 5 över så fort gick det i alla fall!!!!



Efteråt så åkte jag och handlade lite mat och tog en tur på hm och shoppade lite för en del av dom checkar som kom härom dan!!

   

Det blev ett par boyfriend fit jeans, en kofta med puffärm i marin blått, en annan tröja med puffärm/randig vit o blå samt sjal och bälte och två fina nagellack !
Sen bar det av till bageriet för att beställa en tårta till Oliver som fyller 16 på månag , in på ica och köpte ärtor som jag glömt och sen solade jag faktiskt en stund vilket va jätte skönt!!
Vid ett så kom Marre och Flisan hem så vi fikade och sen var det dax för fotvård och fix av naglar.
Mitt i allt fixande  så var det ju självklart dax att åka till stallet , det e ju onsdag till Flisans lycka!!
Hem igen , städade,lagade mat och målade färdigt naglarna och hann till och med att träna lite innan det var dax att titta på "fuskbyggarna" på fyran


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det bums i säng eftersom jag ska upp 02,30!
Sov nu sött !!!
kram kram


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Skönt att ni äntligen verkar ha fått ordning på datorn, jag är så glad att slippa de problemen sen jag köpte en Mac för några månader sedan. Visst är det skumt att de ej kan få virus? Kul med lite shopping, det måste man unna sig för att muntra upp sig lite i väntan på den riktiga våren. Hoppas att helgen blir riktigt bra och att du är ledig, kram!

2010-03-06 @ 10:22:11
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv; Tacktack :)

2010-03-09 @ 18:13:17
URL: http://aallle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0