Snart torsdag...

  Härlig bild va!!??

Hej alla söta , sorry för att jag e så dålig på att uppdatera men jag hinner bara inte med  helt enkelt.
Har varit sjuk i några dar men det börjar bli bättre och förmodligen har väl antibiotikan gjort sitt.
Självklart har jag inte kunnat hålla mej borta från gymet dom sista dagarna men jag har tagit det lite lugnare än vanligt!
 

I dag har jag städat lite , fixat med massa försäkringspapper till alla sjuklingar och bokat in två läkarbesö, det va ju dax igen för cellprovstagning :( ingen favorit men man måste ju! Jag har även skjutsat Amanda till tandläkaren  och varit och handlat lite påskliljor faktiskt, trots att jag inte är någon "gul" tjej, men dom står i alla fall i krukor på trappen nu .
Beställde presenter till Robin i förrgår på nätet och döm om min förvåning i dag har vi hämtat ut båda paketen ! Jag har också beställt en Stooor princess tårta tills på fredag då min lilla kille fyller 20, helt ofattbart.
Väl hemma efter handling, gymande och skjutsande så var det dax för middagslagning och i dag blev det hemgjord pizza! Ny tulpanmbukett blev det oxå!


I morgon ska Robin äntligen i väg på rättegång angående att han blev rånad i somras... så nu kanske jag snart kan ringa ett till samtal till Folksam så han får den ersättning som han ska ha för det han blev av med!
I morgon ska här fejas ordentligt och slås in paket och handlas födelsedagsmiddag och tränas förstås!
Oops!! Glömde berätta att jag också hunnit med (äntligen) att fixa mina naglar
 
Sov nu sött och ha en riktigt bra torsdag!!!
kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Vilka härliga bilder och naglarna blev ju hur snygga som helst. Jag har länge tänkt att fixa mina, gjorde det för flera år sedan, men tyckte att det förstörde nageln under och att de blev tunna som papper. Kanske fel material som de använde då. Skönt att du börjar bli bättre, kan var segt sånt där. Själv dras jag med ryggont, men det går väl också över rätt som det är. Hoppas att helgen har varit skön, kramis!

2010-03-28 @ 10:17:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Helena

Då får jag önska dig en bra dag på jobbet, kram!

2010-03-28 @ 10:26:42
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0