Söndag 14/3

Mario-tårta

Vill först börja med att Gratulera svärfar som fyller år idag!!!!!

Sen vill jag gratulera Flisan på namnsdagen, det e Mathilda i dag!

Sen är det ju även på sin plats att man gratulerar Anna till segern i går!!!!!!

Anna Bergendahls blogg

Sen vill jag också Gratulera i efterskott det fina brudparet som gifte sej förra helgen och som nu befinner sej på en strand i värmen!!!


Har precis kommit hem från jobbet  som har varit såå segt i dag för jag mår faktiskt inget vidare , går och drar på nån förbaskad förkylning som inte riktigt vill bryta ut men som ändå sänker en framåt em och när man kommer hem så finns det både tvätt och disk som man får ta hand om ........ fn vad jag kan bli less  bland på att ingen annan kan gjöra så mycket som någe här hemma ...... morr.
Sen kan jag också upplysa om att vi även har en gipsad arm igen här hemma och denna gång var det "lilla" Robin som halkat och fått en stor spricka i högerarmen , gips i fem veckor  ännu mer morr åtminstone från pappans sida som ska försöka få ihop alla jobben....
Dessutom så skulle lille herrn köra upp den  22a vilket också måste skjutas på och det känns ju lite sådär.....
Det finns en liten komisk sak i det hela nämligen att Robins gulliga tjej trillade i skolan i fredags och då även hon fått en spricka i höger armen , men hon gjorde en fuling och smet från akuten för hon ville inte gipsa.... ajabaja!!!
Så hur många sprickor i högerarmar kan det bli på en helg???
Ja ja nog om krämpor och över till shopping,
Skickade efter en ny parfym häromdan från Cow parfymeri.se

En riktig favorit men nu e jag lite sugen även på bodylotion!



Sen tänkte jag önska er god natt med denna härliga sängbild från HM home !!!
SOV SÖTT!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0