Tisdag 9/3





I dag har jag inte gjort mycket, har inte kännt mej helt ok under några dar. Har haft ont i huvet och kännt mej allmänt pissig men jag han med en tur till gymet i alla fall.
I går fyllde min älskade lilla unge 16 år , f...n vad tiden rasar i väg tyckte han va liten och söööt alldeles i går
Tårtan blev en röd princess med ett honda märke på ( Obs!!! jag har inte gjort tårtan , då hade bokstäverna åtminstone varit lika stora.... hum :( )


Snart e det dax för nästa födelsedags barn, Robin fyller 20 den 26e. Mars och april är fullständigt fullspeckade med födelsedagar så man blir ju helt ruinerad men vad gjör man inte för sina små älsklingar ,ja stora med för den delen.
Nästa vecka ska Robin gjöra teoriprovet för b-körkort och den 22a ska han köra upp så håll alla tummar och tår ordentligt för honom.
På fredag ska R och Robin åka till Östersund och köpa en ny bil till honom eftersom han lyckades ha sönder sin andra när dom övningskörde med den.
Nu på kvällen efter middan så hjälpte jag äääntligen min stora snorpa med hennes naglar, hon har tjatat i en evighet men materialet har varit slut, men häromdan så kom jag i håg att beställa nytt så nu lär jag få fixa tjejernas naglar stup i ett igen, hihi


Ska krypa till sängs nu för i morgon ska det jobbas igen dock inte jätte tidigt vilket e skönt!!


                  

Sov nu så  gott och dröm söta drömmar!!!!
kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Anna/ Gudmor

Han är liten och söööt, kommer alltid at vara så ;)

Pöösss

2010-03-10 @ 17:55:57
Postat av: annika

Anna- Ja en liten tult som trasslar in sej i mammas kjolar, hihi. Ring mej Anna !!!!!!! När jag bytte telefon försvann dina nummer , har bara till ditt jobb kvar!!!! Pööösss

2010-03-11 @ 11:12:14
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0