Ännu en dag till ända !

Har varit uppe sen 03,30 så jag är ganska trött!! Har uträttat lite ärenden efter jobbet så nu börjar vi bli klara . Trodde i min enfald att jag skulle hinna lägga in sill men icke så nu väntar jag på att det ska komma till lite varmvatten eftersom det har duschat tonåringar här , morrrrrrrrrrrrr . Ska upp ännu tidigare i morgon så just nu är jag lite sur på mina ungar!!
I morgon ska jag göra ett nytt försök att göra sill och knäck  och en ny krans till hallen ( har fått lite mer bux bom av syrran, puss puss ).


En riktig tomte !! Visst är han mysig !!
Nu måste jag försöka ta mej in i duschen i alla fall !!
Ha nu en riktigt god natt  och sov sött och ha en riktigt bra torsdag !!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om du ska duscha nu? Vem ska jag då prata i telefon med?!?!!?

2008-12-17 @ 23:27:14
Postat av: annika

Jo-

Inte mej i alla fall för snart ska vi lägga på !! hihi kram

2008-12-17 @ 23:30:58
URL: http://momtofour.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan..JA tiden går jätte snabbt nu.ska baka o göra julgodis i dag..ska bli så skoj..Men ska tyvärr jobba i kväll med...blää..sen en tidig morgon i myrron...Ska bara jobba fram till lille julafton sen är man lång ledig så skönt det sak bli..Ha en skön dag.kram kram

2008-12-18 @ 10:41:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Då är man snart klar med allt julstök i köket..har gått bra änsålänge..Håller på att torka apelsiner i ugnen så det luktar jätte gott här hemma..Man vill inte åka till jobbet sen.Ha en skön torsdag..Snart helg..Något skoj som sker då?..kram kram

2008-12-18 @ 13:22:47
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0