Äntligen fredag !

I dag sov jag lite längre som ni kanske förstår eftersom jag va uppe rätt länge i går ! Skjutsade ner killarna (R och Robin ) till Stat Oil där dom skulle möta upp massa människor som blivit bjudna på julbords kryssning med en leverantör , så dom är nog söta när dom kommer hem , hehe ! När jag kom hem så satte jag tänderna i mitt "sista" projekt, mitt bord jag använder när jag gör naglar. Det hade blivit så fult av vätskor och acryl så jag slipade och mörk betsade det så nu har det samma färg som vårat matbord. Det blir snyggare nu till jul också då bordet får  flytta ut i vardags rummet och fungera som godis bord då vi har granen där det brukar stå!!
 
Jag fick nyss ett mms från äldsta dottern och hon hade klippt lugg i skolan i dag , jättefint !! Puss min älskling !
 Och häromdan så tonade hon håret och satte i sitt löshår ! Kul skola va ?!?!
Nu har min lillsnorpa kommit hem och jag ska kasta mej i duschen och sen ska vi åka och storhandla , PUH !! 
När vi är klara så tänkte jag att vi kan unna oss take away från vår Thai restaurang !! mums
Ska skynda nu innan Flis får ett frispel av att vänta !
Ha en underbar dag och ta hand om varandra !
kram
 

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan.Det stämmer att detta är vårat första barn..helt underbart.man känner sig så vuxen :) Så du har en stor familj så underbart.HA en skön helg.kram kram

2008-12-05 @ 21:54:26
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0