God morgon julafton!!

Sitter här och väntar på att mina naglar ska torka så jag får krypa i säng ! Sorry för att jag inte skrivit på några dar men som ni vet var vi borta , på Utö 2 dar ,och sen har tiden inte räckt till. Här har stökats ,städats, paketerats,lagats mat,tvättats mm från morgon till seeeeen kväll för att hinnas med , men nu ärr jag färdig tror jag!
Tänkte i alla fall lägga in lite bilder på lite av det som fixats dom senaste dagarna och sist men inte minst så :
FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA ; EN RIKTIGT GOD JUL! 
Ta nu hand om varandra väl under juldagarna och låt era dörrar stå öppna för era vänner!!
 Flisans gran



 Sovrum

       
vägg trapp                                tomte i trapp                     våran gran med klappar

 lill toan

  också lill toan

 Dukningen










 Hall

 Hall

   hall

  frukost dukning

 jul godis

stol uppe , nytt tyg o. ny kudde

Så nu har ni fått se lite vad jag gjort !! Sov nu sött så hörs vi förhoppningsvis i morgon om jag orkar !!!
Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så myisga jul bilder..skulle velat fira julen hemma hos er :) HA en skön julafton..kram kram

2008-12-24 @ 13:22:03
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Tack gumman för jag hade fått komma o hälsa på i erat mysig hem..Ska böra inreda med nya saker efter allt är över..ha en skön jul helg.krma kram

2008-12-25 @ 11:52:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för en supermysig julafton med en massa god mat och en massa fina julklappar! Ni har fått det så fint hemma! puss

2008-12-27 @ 12:11:26
Postat av: annika

Johanna-

Tack själv !!!!!det var mysigt att ni kom allihop

puss syrran

2008-12-27 @ 22:05:48
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0