God natt torsdag!! 12 dagar kvar till jul

Blir tyvärr bara en snabbvisit i dag också! Åkte till Täby centrum med tjejerna efter skolan/jobbet för det skulle köpas stövlar och det gick väl bra sen skulle jag försöka att uträtta lite julklapps ärenden men det kick käpp rakt åt skogen , hittade en julklapp all annan tid gick till tjatande barn och jag förstår att det är tråkigt att springa runt men Flis som var kvar hela tiden med mej visste redan innan vad jag skulle göra! Nästa gång åker jag själv för julhandel (med R alltså)!
Amanda åkte tillbaks till stan direkt efter vi köpt stövlarna för hon skulle sova hos en klasskompis för att dom skulle va så tidigt i skolan i morgon pga lusse firande! Jag hade syrran och hennes barn med till Täby och det va i alla fall mysigt!!
Måste hasta in i duschen nu för att sen turbo sova ska upp 03,00 i morgon bitti och jobba!
 Amandas stövlar ( ja vet liggande bild o. suddig )

 Flisans moon boots ( vi väntar på snön )

 Mina stövlar !

Hittade några fina bilder på jul blommor




Ha nu en riktigt god natt och sov sött !! :)
Tack för alla gulliga komentarer jag fått , det gör mej jätteglad !!
Förresten, höll på att glömma tala om att allt gick bra i skolan i dag för Felicia!! Toppen duktigt hjärtat !!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorogn snäckan..Man finner aldrig klappar när man väl ska ha några..Hoppas att du finner allt som du ska köpa till nära & kära..Själva är man klar med alla..men jag har bara min älskling kvar & vet inte vad jag ska köpa till honom,,frågar vad han kan önska sig så får man som svar..vill inte ha något..så jobbigt,,blir inte lättare..något kommer jag allt finna.HA en skön fredag snäckan.kram kram

2008-12-12 @ 10:28:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det stämmer att jag godkänner mina kommentaren innan de komer ut på bloggen...har fått så många skumma kommentarer som har varit av ren hot så jag vill gärna käs igenom dem innan de kommer ut..HA en skön fredag kram kram

2008-12-12 @ 10:45:29
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0