Godmorgon onsdag !!

( mysig vinter bild jag hittade på arlas sida )
Jag hann inte skriva nåt inlägg i går  för jag gjorde julgodis och stod och rullade köttbullar halva dan ! ( fick dock lite hjälp med rullning av mina pojkar , puss puss ) .Sen hade det hänt lite grejer i skolan igen så mycket telefonprat blev det också . Lillsnorpa  hade kommit ihop sej med samma två tjejer som häromdan , Flis hade släppt deras groll när hon kom till skolan ( och då är det hon som har en problematik ) och var god och glad men dom kom sura som ättika och gick och tisslade och tasslade bakom hennes rygg och pratade skit vilket hon inte grejar så det ena ledde till det andra och hon blev både arg och sårad vilket inte är en bra kombination för en liten tjej som inte kan se konsekvenserna av sitt handlande. Hon va helt förtvivlad hela kvällen och har försökt att be om ursäkt för det hon sagt och gjort men det godtas inte , inte ens av föräldrar så i kväll ska vi på möte i skolan och hängas ut  av dom andra tjejernas föräldrar ( jag är så less på sånt här , alla barnen i klassen vet om hennes problematik och fröknarna har pratat med mammorna och ändå så kan man inte förstå situationen ) Det här är nämligen flickor som aldrig gör nån nånting ! Enligt föräldrarna , synd att man inte kan se att ens egna barn kan hitta på satyg också. Dom flickorna som det gäller har fryst ut och snackat skit om en annan tjej i klassen för bara ett halv år sen men  ändå fortsätter det! Hade sån huvudvärk i går att jag somnade i soffan igen , skit också . Det blir ju inte samma sömn som att ligga i sängen!
 I dag så ska jag fixa det sista duttandet med väggfärgen , en liten fläck i flisans rum och ett litet hörn vid trappen sen ska alla pytsar och penslar plockas undan och köras ner till verkstan!! Sen ska jag också  försöka hinna med att koka knäck (för det hann jag inte i går ) innan vi ska iväg på mötet !
Knäck

Den här bilden fick jag på mobilen i går från vår vän Jenny och hennes butik !
 Mysig va !! Min krans hänger på väggen , hi hi

Ha nu en alldeles fantastisk dag ! kram kram :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Här var det en stor familj..så underbart..du måste ha varit riktigt ung när du fick din första...Ha en skön kväll.kram kram

2008-12-10 @ 18:26:57
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan...Felicia är ett av namnen som vi kan tänka oss om det blir en tös..men det visar sig.sov så gott.kram kram

2008-12-10 @ 21:37:40
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Vet inte om jag fick i väg ett inlägg eller inte..tar ett nytt försök..Felicia är ett av namen som vi kan tänka oss om det blir en tös..så vackert namn..Sov så gott snäckan.kram kram

2008-12-10 @ 21:39:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin Blogg vad e de för butik din vän har verkar finnas massa fint?

Ha en fin dag

2008-12-11 @ 14:09:55
URL: http://honeybunnie.blogg.se/
Postat av: annika

Butiken heter TJ Home och ligger på Hyvelgatan i Alsike i Knivsta !!

2008-12-12 @ 13:23:49
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0