Godmorgon !!

Har nu varit och skjutsat dottern till tåget och sagt hej då till dom andra ! Det va väldigt segt att komma upp , jag höll på och fixade här hemma till 03,30 i natt så jag ska strax gå i säng igen en liten stund!
I går så målade jag det sista på väggarna  jippiiii så nu kan pappa komma närsomhelst och lägga in dom nya matt bitarna i trappen!! En sak är i alla fall säker att nästa gång det ska  renoveras hemma med slipning och dyligt så måste man ta ut möblerna för enormt mycket tid har gåt  åt till storstäd  , bygg damm tränger in överallt !!


Nästa gång jag visar  bild på trappen så hoppas jag att den är helt klar !
 Under dom här renoverings dagarna så har tvätthögarna växt och jag tror att i stort sett alla i min familj har nåt typ av handikapp ,dom kan inte ta hand om sin tvätt pga ont i benen , sjuk, ont i huvet osv  Dom enda två med giltig ursäkt just nu är R och Felicia men dom andra 3 då  (slapppa ungar gör mej tokig ) så i dag när jag inte måste se till att hinna klart nån målning så ska mitt mission vara att passa på barnen så dom tar hand om sina tvätt högar med ren tvätt ( dom har väl knappt nåt i sina gardurober) och stoppar in i skåpen !! :)


 I går kväll när jag satt och pratade med syrran så knåpade jag i hop ett hjärta !


  
Tänkte att jag skulle klä den med nåt ris men har inte bestämt mej vad än bara!

Nu tänkte jag inta ryggläge en stund  för att sen hasta i väg till bilprovningen och efter det ut till syrran i V-tuna!
Hoppas ni får en underbar dag trots det pissiga vädret
Kramar :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0