Godnatt fredag och god morgon Lucia!!

Ännu en jobbdag och supertrött och värre blir det eftersom jag ska upp 02,30 i natt och åka till arlanda för mera jobb, blää vad jag hatar tidiga mornar :(.
Har varit med Robin på Jysk för att köpa en skrivbords stol men tyvärr var den slut men är nu i alla fall beställd! Jag lyckades också hitta några små klappar :). Har även köpt lite små grejer i dag för att göra servettringar till jul och då fick jag två jättefina disk trasor också !
Måste kuta in i duschen nu och sen hets sova eftersom jag måste upp snart!!
sov nu gott allihop och ha en riktigt mysig Lucia!
Kram kram





Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon eller god middag för din del,,du har varit uppe tidigt...Skönt så är det gjort..Har det varit en skön dag på jobbet? Det känns underbart när den sparkar en i magen...i natt höll den på en del..hihih---Ha en skön lördag & hoppas att du finner massa klappar :) kram kram

2008-12-13 @ 10:00:51
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0