Godnatt tisdag!!

Detta väntande i dag och en missad arbetsdag förgäves ! Tror ni att dom hörde av sej från sjukhuset ?? nääääääääääää icke , när jag ringde vid fem tiden så fick jag till svar att dom va lediga under festligheterna , vad nu det betyder??!! Jag är sååååå less på den undermåliga hjälp som vår dotter får för sina problem för hon mår inte bra av dessa utbrott som blir!
Nog om det ...
Vi har varit och handlat nyårs mat iallafall och en födelsedags present till pappa!! Vi köpte också två fina buketter till Flisans fröknar som vi tänkte åka och lämna i morgon (hann inte före jul )!!!


Vi fick åka och köpa en ny dörr idag också för Felicias strök med under utbrottet i går :(    
Nu har hon en massiv dörr som inte går sönder lika lätt!

Själv har jag precis städat klart och ska bara stryka lite grejer tills i morgon sen blir det nog sängen , alla andra sover redan till och med Tim

 Visst e det svårt att fota en gran så det blir som den ser ut hemma på plats...:( snart e det i alla fall tyvärr dax att plocka ner den för den barrar för mycket.

Har också fyllt på fruktskålen med exotiska frukter


Ha nu ett riktigt gott slut !!!
Håll tummarna för att sjukhuset hör av sej i morgon i stället !!!
kram på er och sov sött !!  :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Gott nytt år snäckan några timmar innan..Skönt att allt är över så man kan start det nya året med nya krafter...låta kroppen läka sig sen så är det på det igen o då kommer det ett syskon till våran underbara dotter som är våran ängel som är med oss hela tiden.krammar

2008-12-31 @ 12:26:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Känner redan på mig om några veckor så är man på g igen & ett barn i magen igen..måste se ett ljus i framtiden.krammar..gott nytt år :)

2008-12-31 @ 17:28:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0