Lördag natt !!

Har varit i Täby centrum med R hela dan och försökt att hitta lite julklappar och i går var jag och Felicia och storhandlade ,puh..... Vi va till Täby Kyrkby i dag också till en jättemysig blomsteraffär och köpte en dörrkrans och en mistel (blom affären ligger vid stationen ) . Jag har nyss tittat klart på Mamma Mia , jätte mysig !!!!!


lite bilder på dagens fix  =)

 Nya rutiga örngott från Lexington !

 Hjärta från lexington och så har jag satt en slinga i kransen ska bara försöka trolla bort sladden på nåt vis!



 Puss Puss, hi hi

 fram och   baksida (slinga runt altan räcket ) jag vet dålig bild

 Så här blev dörrkransen ! (köpte bara krans utan dekoration)

 Dessa härliga ljus som är lackade har jag köpt på Coop Extra !

 Lite klappar blev det men inte ens i närheten av klara! Jag hittade däremot en tunika på gina tricot  fast den får jag visa en annan dag !
Ska gå och slå in lite paket så ingen snokar !
Ha en underbar natt och en skön söndag!! Vi ska på julbord med R´s mamma, hennes man och R´s syster med familj !!
kramisar

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad juligt och fint!!

2008-12-07 @ 11:57:00
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej snäckan.Allt är bra med mig...nästan klart med klapparna..så skönt bara min kära kvar...så skönt..Haft en skön dag? Mysiga bilder..ska snart sätta upp misteln :) Då får man pussas mycket.HA en skön söndag.kram kram

2008-12-07 @ 15:35:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Så mysigt med julbord med din mans föräldrar..alltid uppskattat :) Var maten god? Blir så sugen på att göra några dör kransar något i stil med dina.ska köpa en massa lucia mistel & dekorera....tror att det heter så.,men såg längre ner på din sida som du har dekorerat med ljusen..så myisgt..Tycker det är så mycket finare med hemma pyssel än massa tomtar...Ha en skön kväll.kram kram

2008-12-07 @ 19:37:04
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0