Lucia !!


I morse var jag uppe okristligt tidigt och åkte o. jobbade, man undrar varje gång va man håller på med . När jag kom hem så åkte R och jag in till stan och ikea och handlade lite julklappar och lite annat små plock. På vägen hem så fick jag ett sms från min svärmor att våra överdrag till matsals stolarna ville hem , jiiippiii R hämtar dom i morgon .Ungarna har nog världens knäppaste farmor hon skulle ut i kväll och klä på statyer och lyktstolpar i sånt hon stickat , hon e rolig hon ( statyerna där dom bor behöver inte frysa i alla fall , hi hi ). Yngsta dottern har varit i simhallen med en kompis i dag och badat  i 11 TIMMAR dom e inte kloka men  hon kommer sova gott i natt i alla fall!! Eftersom jag ska jobba i morgon också så ska jag nu hasta in i duschen och gå och sova !!
Här kommer lite bilder på det vi fixat nu i kväll här hemma :

 Tavel list i vrum med mina nya bokstäver

 Tavel lister o. nya ramar i hall övervåning

    och mina nagel grejer har fått nya hyllor under trappen ska ta och köpa lite enhetliga boxar att ha allt i också !

Nu vill jag bara önska er en god natt och hoppas att ni får en fantatisk söndag och till er som ska ut och julhandla önskar jag lycka till !!
Kram sov sött

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll snäckan..Allt bra med dig? Hoppas att du finner alla klappar i veckan..så du slipper sista stressen bland alla andra.Det är riktigt snyggt med trä bokstäver..ska beställa hem det när lillen kommer till världen så ska jag ha namnet på väggen i rummet :) så gulligt...HA en skön kväll.kram kram

2008-12-14 @ 20:06:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Yvve

Goder afton! Vilka supersnygga bokstäver du fått upp, är sugen på att köpa lika själv.En liten fråga bara, efter att ha kollat lite på din blogg: sover du aldrig??? Du går ju upp super tidigt och skriver jättesena inlägg:)! Var rädd om dig bara.

Kramar...

2008-12-14 @ 21:55:08
Postat av: Yvve

Eller fattar jag helt fel? Det kanske inte är tiden inlägget skrevs som står efter datumet?

Ha det bra, hur som helst!

2008-12-14 @ 21:58:18
Postat av: annika

Yvve-

Jo du har helt rätt, men dom flesta inläggen den senaste tiden är skrivna då jag var sjukskriven me min dotter , så jag har varit hemma en månad men också så är jag super duktig på att somna i soffan och när jag vaknar så händer det att jag skriver nåt som nu till dej. När jag jobbar så sover jag inte många timmar på naten för då kommer jag inte upp på morgonen och sen sover jag när jag kommer hem några timmar.I jule tider så blir det ju sämre med sömn och rutiner men det är jag inte ensam om. Så tack för din omtanke och ja ibland är det skit med sömnen men oftast så får jag 8h/dygn . Kul att du gillade mina bokstäver!! Sov sött :) kram kram



2008-12-15 @ 04:04:42
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0